Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K10a19r39e13l 29M48á14d82l28e

11. 7. 2016 21:16

Zrovna od Vás bych moralizování o urážkách nečekal. Ve svém minulém článku jste pohrdavě a urážlivě psal o svých zákaznících - klientech cestovní kanceláře - a v diskuzi jste to oprávněně docela schytal.

9 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, pohyboval jsem se na tenkém ledě, mnoho lidí článek nepochopilo, byl napsán s větší nadsázkou a popravdě jsem nečekal takovou odezvu. Nicméně stalo se, od teď budu v očích jiných lidí pravděpodobně arogantní blbec, ačkoliv v reálném světě se prezentuji téměř opačně. Vzbudilo to emoce a to je vlastně podstata mého psaní.

1 0
možnosti
Foto

Takže Bicanova výzva :-) Vzpomeňte ovšem třeba na tu Kroměřížskou, co schytala. Tedy i mě ti signatáři trochu naštvali, že se cítí být povolanějšími. Národe, my ti to předžvýkáme. Ale to jsem trochu odbočila.

Zdejší diskuse mi připadají docela férové, to na novinkách je to horší. Co jsem si tak všimla.

1 0
možnosti
Foto

Ideální sociální prostředí je, Příroděžel, utopie. ;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1110x
Jsem tvrdohlavý beran, mám vlastní názory a podle nich se také řídím.