Děkujeme za pochopení.
P17e54t27r 71S76k49á61c10e11l
V dalších článcích nezapomeňte zmínit, jak tvůrci doplňků a zákona č.361/2000 Sb. vůbec jdou na ruku výrobcům doplňků automobilů. Lékárničky, autosedačky, žárovky, dvojí pneumatiky. Bojím se, že přibudou oživovací přístroje, kyslíkové bombičky, atp. Bojím se, že autosedačky ještě vylepší, takže budou dražší. Přitom na "okresních" silnicích, kde není hustý provoz, se i dříve jezdilo s dětmi bez sedaček, nepadaly ze sedadel. Bojím se, že kromě svícení všemi světly budeme mít auta vybavena oranžovým majáčkem. Hned jak nějaký trouba vyhlásí, že se tím zachrání jeden lidský život ročně! Bojím se, že vývojářům u výrobců pneumatik zakázali navrhovat celoroční vzorek. Kdysi se běžně vyráběl a nyní by přišel vhod, zvláště když zimy již nejsou co bývaly. Kdo a jak stanovil termín výměny pneumatik - poručíme větru, dešti, zimě? Kdysi se svícení světly řídilo nesmyslným tzv. "letním časem" tehdy jedna redaktorka mi napsala doslova: "Kdyby svícení zachránilo jeden lidský život, stojí to za to". Zdravého rozumu i za volantem je nám třeba...
A14n83t37o51n78í36n 43K59o41u24n90o63v29s46k51ý
ad1: Rychlost je vždy relativní.
Jet po Jižní spojce za mírného provozu, dobré viditelnosti a na suché vozovce povolenou 80-kou je v podstatě nuda, kdy si můžete na jednu ruku sednout a druhou řídit.
Pokud pojedete povolenou osmdesátkou v noci, za hustého sněžení a při tak 3 cm sněhové kaše na vozovce, budete k řízení potřebovat obě ruce a žádná nuda to nebude.
ad2: Umělé hrby jsou děs.
Kdyby aspoň napřed opravili hrby a díry neumělé, tak by to člověk lépe snášel. Na opravu hrbů a děr peníze nejsou, ale na tvorbu umělých hrbů ano. To nechápu.
ad3: Není v tuzemsku právní norma, která by dovolovala řidiči posoudit oprávněnost osazení libovolné značky a na základě vlastního posouzení se rozhodnout zda se jí bude řídit nebo ne.
D86o11m75i43n88i25k 42B25i12c98a52n
ad1 + ad2: Přesně takto jsem to v článku myslel.
ad3: V tom případě by bylo fajn, aby ti pracovníci po skončení prací, kdy již není třeba rychlost omezovat, danou značku uklidili, případně položili čumákem k zemi. Je to totiž pravidelná záležitost a nemůže se pak nikdo divit, že spousta lidí už tyto rychlostní omezení nebere vážně
K49a26m37i92l58a 38B79r36a73n11n90a
Bohužel, některé limity jsou nastaveny jen na vybírání pokut. Limity bych ale úplně nerušila: člověk se dnes a denně na silnicích setkává s řidičema Formule 1
P60a65v88e69l 24D57v33o17ř56á32k
Jenže ty policie nikdy nechytne.
O86t62o 88S38t96r60á10n46s41k90ý
Jo, kdyby byla ke slovu připuštěna svoboda jednotlivce, odpovědnost a taky ale ostrá sankce při průseru (zaviněná nehoda, zranění, usmrcení, nedbalost a pod.), to by se ukázalo velmi brzy, jak jsou nebo nejsou jednotliví lidé schopni vést svůj osobní, rodinný i profesní život. A netýká se to rozhodně jen dopravy po silnici!!! Bohužel utkvělá představa vedoucích činitelů je stále stejná. Maximální regulace čehokoliv vytvoří bezpečný svět! Jak tragický omyl !!!
D58o50m71i48n33i23k 80B49i29c83a69n
S tímto naprosto souhlasím. Bylo by ale fajn se do nějakého experimentu pustit, zkusit třeba něco neregulovat a nechat na lidech a po čase se uvidí, zda to má šanci na úspěch nebo ne. Na nás evidentně restrikce fungují, ale svoboda jednání tím trpí.
B78ě56l87a 61H22o28r19á96k69o26v53á
Největší svinstvo je dávat parkující třicítky s odůvodněním, že by tam mohla být padesátka, ale někdo by tam pak jezdil 70. Nebo se to zdůvodní noční nehodou kdy fetka sejme dvě čtrnáctileté přiopilé před disco.
D90o68m49i20n68i89k 94B85i70c54a73n
Je toho celá řada a už mě to neskutečně štve.
P53a56v65e29l 21V12e58r29n11e82r
Sám jste si odpověděl, proč je stav takový, jaký je - chybějící ... zdravý rozum řidičů ... mnozí lidé si zvykli obcházet právní zákony a nabyli přesvědčení, že obejdou i ty fyzikální.
D98o26m74i36n89i28k 98B45i37c29a51n
Já chápu, že určitá kostra zákonů v právním státě být musí, ale tam, kde by měl rozhodovat zdravý rozum, bych nechal určitou volnost a přitvrdil bych tresty v případě, že něco svým nezodpovědným chováním daný řidič způsobí.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1110x